گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تاریخ و ساعت بازی لیورپول و آرسنال در لیگ برتر انگلیس | اوج حساسیت در جزیره

  • کد خبر: ۲۰۱۴۲۴
  • ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
  • ۱
تاریخ و ساعت بازی لیورپول و آرسنال در لیگ برتر انگلیس | اوج حساسیت در جزیره
لیورپول و آرسنال در حساس‌ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس شنبه ۲ دی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس از شب گذشته با تک بازی پالاس و برایتون آغاز شد و امشب نیز با یک بازی استون ویلا و شفیلدیونایتد ادامه پیدا می‌کند، اما بدون شک تمام هواداران فوتبال در دنیا منتظر حساس‌ترین تقابل این هفته لیگ برتر انگلیس میان آرسنال و لیورپول تیم‌های اول و دوم جزیره هستند.

این دیدار شنبه، ۲ دی ماه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد. آرسنال در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در صدر جدول و لیورپول با ۳۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

در فصلی که سیتی نتوانسته نتایج درخشان و برد‌های متوالی خود را تکرار کند، رقیبان دیرینه سیتیزن‌ها نتایج درخشانی کسب کرده و صدر جدول انگلیس را به تصاحب خود درآورده‌اند.

البته نام آستون ویلا را نباید از میان بالانشینان این فصل لیگ انگلیس از قلم انداخت که این فصل به عنوان شگفتی‌ساز ظاهر شده و در صورت پیروزی مقابل شفیلدیونایتد و تساوی لیورپول و آرسنال، استون ویلا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس خواهد رسید.

کفه ترازو در ۵ تقابل اخیر این دو تیم به سمت قرمز‌های آنفیلد سنگنینی می‌کند. لیورپول در ۵ تقابل این اخیر این دو تیم ۲ برد و یک شکست کسب کرده و ۲ بازی نیز به تساوی رسیده است. البته این توپچی‌های لندن بودند که در فصل گذشته از لیورپول شکست نخوردند. بازی آن‌ها در آنفیلد ۲ بر ۲ مساوی شد و در ورزشگاه خانگی خود توانستند شاگردان کلوپ را ۳ بر ۲ شکست دهند.

البته این نکته نیز برای لیورپولی‌ها شایان ذکر است که در هفته‌های اخیر با مصدومان زیادی مواجه شده‌اند و کلوپ با دست خالی تیم خود را روانه میدان کرده که باز هم نتایج درخشانی کسب کرده است.

لیورپول در بازی مقابل آرسنال ژوتا، رابرتسون، آلیستر، تیاگو سیلوا و ماتیپ را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. در سوی مقابل توپچی‌ها تیم کامل خود را در اختیار داشته و بازیکن مصدوم خاصی برای این بازی ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
0
0
به امید برد لیورپول
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->